النعيمي: عودة الطلبة لمدارسهم بالتدرج وفق شروط صحية الصحة: انخفاض حالات كورونا النشطة بالمملكة الى 63041 اخر ما كتبه الطبيب أحمد الماضي المختص قبل وفاته إثر اصابته بفيروس الكورونا «سامحوني يا اخوان» آخر ما قاله شاب قبل الانتحار بإطلاق النار على نفسه .. والسبب !! حماد: 45 طالباً معدلهم فوق 99 يتقدمون للتكميلية العايد: لا تعديل على قرارات الحظر الجزئي او الأنشطة المتوقفة تسجيل 68 وفاة و3598 إصابة جديدة بفيروس كورونا الخارجية تدين الهجوم الإرهابي في أفغانستان أصحاب المطاعم السياحية يعتصمون للمطالبة بضرورة أيجاد حلول لإعادة الحياة للقطاع - صور الروابدة يستذكر مناقب وصفي التل التعليم العالي تمدد فترة تقديم طلبات الإستفادة من البعثات والقروض الداخلية للعام 2020-2021 مدعوون للتعيين في وزارة الصحة (أسماء) محكمة أمن الدولة تؤجل النظر بقضية فتى الزرقاء إلى الأحد المقبل "الصحة": من الصعب مراقبة كل مصابي كورونا في المملكة و ألتزام كبير من قبل المواطنين في الاماكن العامة إستمرار أسبوع التنزيلات حتى مساء الاثنين الجمارك تحبط تهريب حاوية بضائع تحتوي على " أجهزة لابتوب و كاميرات مراقبة و ملابس " تعليق دوام إدارة فرع ضمان السلط الخرابشة: العزل المنزلي غير المراقب لمصابي كورونا نشر العدوى يونيسف: 32 % من الطلبة لم يدخلوا منصة درسك والتربية ترد وفيات الأحد 29-11-2020
شريط الأخبار

الرئيسية / اخبار فنية
الخميس-2020-11-19 04:27 pm

زوجة تامر عاشور بعد فضح أسرارها الزوجية: لن أشعل حربا مع والد ابنتي

زوجة تامر عاشور بعد فضح أسرارها الزوجية: لن أشعل حربا مع والد ابنتي

جفرا نيوز - سعت سمر أبو شقة زوجة المطرب تامر عاشور للتخفيف من وقع تصريحاتها الأخيرة التي جددت فيها إصرارها على طلب الطلاق، رافضة اتهامها بالسعي وراء "الترند" و"تسويق نفسها" على حساب سمعة زوجها وابنتها، وقالت ان كل ما قالته صدر عنها بشكل عفوي وردا على أسئلة متابعيها، وبنفس الوقت نفت تماما حدوث الطلاق بينهما سابقا.


وأصدرت سمر أبو شقة توضيحا عبر حسابها بموقع إنستقرام قالت فيه: أنا وتامر هنفضل نحترم بعض لأن في بينا عشرة وفي بينا بنتنا أيام اللي هتفضل رابط بينا طول العمر.. واللي أهم ليا أنها أن شاء الله تكبر متلاقيش أي حاجة تضايقها وتلاقي كل هدوء..الموضوع لا ترند ولا شو ولا أي حاجة غير حقيقة وحاجة بتحصل كل يوم بس بيحصل اللي حاصل لما يبقي حد مشهور.

وأضافت: إحنا اه منفصلين (مش مطلقين) (ولا اطلقنا).. .ومرينا بمشاكل زي أي ناس طبيعية ..اتفقنا أو اختلفنا بتحصل يعني وبغض النظر عن مين غلط ف حق مين وازاي.. ولكن مهما حصل مفيش حد هيقبل أن يحصل تجريح للتاني ف اللي جاي.


وتابعت: أنا رديت على اسئلة الاستورى بعفوية وبطريقتي اللي عمرها ما هتتغير وعاااااادي جدا بس للاسف في مواقع حطت عناوين غلط علشان تشد وتزود التفاعل عندها وخلاص.. وعلي فكرة كلامي كان واضح وبسيط وموجود لحد دلوقتي مشلتوش على بروفايلي هنا.. ومقولتش أي حاجة غير الحقيقة اللي حصلت ببساطة وكان ظاهر منها ٨٠ % أو اكتر من غير أي شرح...ومنعا للمهاترات هي مش حرب مع ابو بنتي ولا عمرها هتكون.
 

وواصلت توضيحا لموقفها بقولها: والمفروض اننا نتفق بكل هدوء على الطلاق انه يتم خلال الفترة الجاية... واللي اكيد بعد مايحصل مش هينقص من احترامي ليه أو احترامه ليا وهنفضل أصدقاء تجمعنا "أيام" اللي هتفضل أهم من أي حد وأي حدث..بس نبقي بنتجنب الضغوطات والمشاكل اللي ايا كان سببها موجود أو انتهي بلا رجعة.

 

واختتمت توضيحها قائلة: اتمني الموضوع يتقفل ومشوفش أي حاجة تضايقني.. واللي بيحبوني دعوة حلوة وشكرا لكل الحب والدعم اللي بشوفه.

 

وسبق أن تزوج تامر عاشور من سمر أبو شقة في أكتوبر من عام 2017، في حفل كبير بأحد فنادق القاهرة شهد حضور عدد كبير من نجوم الفن والمجتمع، وحدث الانفصال بعد شهر واحد فقط بسبب عدم التوافق ولكنه أعلن الخبر بعد مرور ستة شهور، ثم عادا مجددا للحياة الزوجية وظهرا لأول مرة في حفل زفاف الفنانة شيماء سيف العام 2018.

 

وكشف عاشور، عن استقباله مولودته الأولى، من زوجته سمر أبو شقة في شهر فبراير من العام الماضي، واختار اسما غير متداول في مصر، حيث أطلق على مولودته "أيام"، وطلب من محبيه أن يشاركوه الفرحة، وتمني لهم جميعا إنجاب الأطفال.


وبعدها قام تامر عاشور بإعلان خطوبته على ملكة جمال مصر دارين حلمي، ولكن تم فسخ الخطوبة مرتين.