النسخة الكاملة

بوسي تشرح تفاصيل صادمة عن وفاة والدها .. ماذا قالت؟

الخميس-2022-09-14 01:23 pm
جفرا نيوز -
جفرا نيوز - خرجت المطربة المصرية بوسي عن صمتها، حيث نفت كل ما تردد في الفترة الماضية حول طلاقها من مصفف الشعر ورجل الأعمال هشام ربيع.

وقالت بوسي خلال مداخلة مع الإعلامية بسمة وهبة في برنامج "90 دقيقة": "حياتي أنا وزوجي تخصنا لوحدنا، هل مطلوب مني أنشر كل يوم صورة لنا عشان أثبت إننا سمنة على عسل، والطلاق لم يحدث أبدًا، بدليل إني نشرت صوري مع زوجي لما بدأ الكلام يكثر عن حذف الصور إلي بتجمعنا سوا، أولًا أنا منزلتش ولا أي صور من يوم صور فرحنا، ولو لا قدر الله انفصلنا، ليه أمسح صورنا أنا وياه؟".

و أضافت بوسي" إحنا تكلمنا في الموضوع واتفقنا قبل ما يرد مراته الأولى، أنا عندي ابن وأعرف قيمة الأولاد، وأولاد زوجي إخوة لابني وهم صحاب، وأنا وهشام تجوزنا وهو منفصل عن مراته فترة، وأنا عمري ما أتجوز راجل على ذمته زوجة ثانية".

و تابعت" في حد من زملائي قال إنه والدي مات غضبان عليا، هو إنت إيه عرفك، هو إنت كنت من بقيت أهلي؟، هو إنت بتعرف إني أنا كنت على تواصل معه أو لا، والمشكلة إنه الي قال كدا هو من زملائي، دا كله بس عشان تركب الـ"ترند" على حساب زميلتك".

وتابعت" أنا كنت على تواصل مع والدي وكلمته في العيد، وكنت بكلمه وكنا هنروحله أنا وجوزي في الشرقية، وعرفت بخبر وفاته بعد يومين من دفنه، لأن بعض الناس قصدوا إظهاري بصورة سيئة بعدم حضوري الجنازة والدفن".