تامر حسني يتعرض لموقف محرج في المطار

جفرا نيوز - كشف الفنان تامر حسني على حسابه الخاص بـ"إنستغرام" مروره بموقف صعب ومحرج أثناء سفره في إحدى رحلاته الخارجية لإحياء عدة حفلات.

ونشر تامر صورة له مع اثنين من أعضاء فرقته في المطار وقد ظهرت عليهم حالة من الملل في انتظار وصول الطائرة التي ستقلهم إلى وجهتهم.

وكتب تامر معلقاً على الصورة بقوله: "الطياره اتأخرت والجو من برد جداً لحر جداً.. من حقي أعرف أنا في أي فصل في المطار ده".

وتابع تامر: "وعملت كل حاجة نمت وصحيت واتعرفت على أجانب كتير وبنحضر مشاريع دلوقتي ولسه الطياره مجاتش".

وأكمل تامر: "على كل ده بقى وتخيلوا أروح ملاقيش حد عارفني في بونتكانا.. اكرم يارب.. بس دي كل قصتي في ال ٨ ساعات اللي بقوا ٩ ساعات يلا سلام يا شباب بيقولوا الطيارة وصلت وأي جديد هعرفكم سلام".

وكان تامر حسني قد نشر عبر حسابه الخاص في "إنستغرام" مقطعاً مصوّراً ظهر فيه وهو يدعم فتاة مريضة تدعى "شهد"، لا تقوى على الحركة ولا تستطيع السير من دون وضع أجهزة خاصة في ساقيها.

وكشف تامر في الفيديو عن محاولته هو والأطباء دفع "شهد" للسير والقيام بتمارين رياضية من دون الأجهزة، وكتب معلّقاً على الفيديو: "شهوده قمر وبتمشي لوحدها وهتمشي لوحدها طول العمر إن شاء الله وتلعب معايا كورة كمان".

وأضاف: "ربّنا يفرّح قلبك... نزلت الفيديو بوست عشان فعلاً تتأكدوا إن مفيش مستحيل بالصبر والاجتهاد والإصرار والتفاؤل والتفاؤل والتفاؤل والتفاؤل... بعيد الكلمة دي عشان ليها أسرار كبيرة... تفاؤل برحمة ربنا تفاؤل بقدرة ربنا هتلاقي قوه بتجيلك من عنده بس خللي عندك يقين حقيقي يقين عظيم جداً بإنه سامعك وبيديلك قوة من عنده، زي ما شهد حصل معاها".