حسن شاكوش يرد على اتهامات طليقته الفاضحة



جفرا نيوز - بعد تصريحات ريم طارق التي اتهمت فيها طليقها مطرب المهرجانات، حسن شاكوش، بالخيانة وأنها عاشت معه أسوأ الأيام، خرج الأخير عن صمته، للرد على الاتهامات الخطيرة التي اتهمته بها طليقته.

ونشر شاكوش فيديو عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" يكشف فيه تفاصيل أزمته مع طليقته.

وعلق "شاكوش" على الفيديو بقوله: "مساء الخير يا جماعة، يمكن من ساعة الحوار ما خلص ومن آخر فترة أنا كتبت فيها وقولت إني هسكت ومش هحكي أي تفاصيل عن إنسانة كانت في يوم من الأيام عايشة معايا ومراتي احترامًا للعشرة واللي كان بنا".

وتابع بقوله: "عارفين بعد كل فترة بيحصل فيها كلام كتير أو ضغط من كل اللي حواليا ببقي عايز أطلع وأحكي تفاصيل كتيرة أدافع بيها عن نفسي بس برجع وأقول هرد بكلام والكلام هيجيب كلام ومش هنوصل لحلول، بس كل اللي أقدر أقولوا إن مفيش عين تصدق غير اللي تشوفة ربنا يهدي الجميع ويعدينا منها على خير، وأسف إن طولت عليكم".

وكانت ريم طارق قد كشفت خلال لقائها ببرنامج "90 دقيقة"، تقديم الإعلامية بسمة وهبي، المذاع على فضائية "المحور عن أسباب طلاقها من شاكوش والأزمات التي تعرضت لها بسبب المشاكل بينهما، متهمةً ‘ياه بخيانتها مع ممثلة مشهورة.

وقالت: "الطلاق حصل بالفعل، أنا اتحملت اللي ما حدش يتحمله من رابع يوم جواز وكل يوم بشوف قصة وموضوع، كفاية إني كنت مهددة إني أقعد في البيت أو إني أخرج من البيت ما أعرفش أرجع".